Stressad

Jag har känt mej jättestressad och ganska deppig de senaste dagarna. I dag har det varit bättre, men så har jag varit ledig också. Jag känner mej ganska trött på vardagen just nu. Äta, jobba, städa, skita, tvätta, handla, laga mat osv. Jag vill vara ledig och hemma med mina barn! Då skulle vissa av sakerna ovan kännas betydligt lättare. Men jag kommer väl över min lilla svacka, det brukar jag göra. Tror det har med vädret att göra också, det var så längesedan jag såg solen. Det är bara grått hela tiden. I dag har det regnat till och med. *blä*

I dag har det varit maskerad på dagis. Behöver jag säga att ungarna var söta? :) Och orginella. L. var ju katt, och alla andra tjejerna var prinsessor! O. var pirat, och det var han ensem om förutom att en fröken också var det. O. sa att han var en bebis-pirat, och att fröken var en mamma-pirat. De andra pojkarna var olika actionfigurer och en var elefant. :) Jätteroligt hade de iaf.

I dag har jag köpt en "kanon" till O. Han har utökat önskelistan till en polismössa och en kanon. Jag är väl inte förtjust i vapen direkt, men det här var ingen läskig pickadoll iaf. Sen har vi pratat om att man bara får skjuta på dörrar och sånt. :) Jag tål inte när ungar "skjuter" mot folk. O. har iaf lärt sej om kanoner på dagis. Nog är det konstigt att ingen av tjejerna någonsin har pratat om vapen, trots att de gått på dagis de med, medans O. suger åt sej som en liten svamp. Nog är det underligt?

På fredag är det födelsedag här hemma. Min bebispojke blir tre år. I can´t get it! Han får en polismössa och ett polis-set med handbojor och sånt. Och kanonen. Och lite annat. Jag känner att jag måste köpa något glittrigt åt honom för att väga upp alla manliga saker. ;) Han tycker ju också glitter är snyggt!

I dag har vi bakat sånna
här muffins. My god vad de är goda!

image115

Kram!

Kommentarer
Postat av: Augustjessica

thank-you for the good and valuable information on your site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback