Giftemål på Berget

Näe, ta det lugnt. Vi ska inte gifta oss! Men OM vi skulle göra det skulle vi se ut så här, enligt L. 4 år


JAG (MAMMA): Blommig klänning med snöre som man knyter runt magen (En tunika)
                           Svarta strumpbyxor
                           Sandaler
                           Rosa prinsesskrona i mjukt tyg

PAPPA: Blå munkjacka med siffror på
               Jeans
               Träningsskor

               Kungakrona

L SJÄLV: Rosablommigklänning
                 Pippi-sandaler
                 Glitterhårband

LILLEBROR, O: Polis-tröja
                              Jeans
                              Sina nya sandaler
                              Ingenting på huvudet.

Tonårs-M och F. fick inte vara med vid vigseln som skulle ske hemma i vårt kök. :)

Härligt med barn med fantasi! ;)) Att vi skulle gifta oss är ungefär lika sannolikt som att det finns pepparkakshus i skogen med häxor i. ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul bröllop låter det som att det kunde bli. Jag har en fråga om något märkligt som hände mig alldeles nyss. Kika in hos mig och läs och se om du kan klura ut hur det hela har gått till.

Postat av: Åsa

Haha.. M i blå munkjacka.. (kommer du ihåg..) å O i poliströja.. det här blir bara bättre å bättre.. synd bara att det bara var i fantasin.. ;)

2007-05-24 @ 22:37:47
Postat av: Malin.d

Vilka härliga funderingar barn har :)
Slank in här av en slump när jag sökte på google på prinsesskronor å hamnade på din supersnygga rosa blogg!!
Kul!

2007-07-03 @ 21:02:40
URL: http://slosa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback