Lagen om all jävlighet

  • Varför funkar blogg.se ALDRIG när jag har tid och lust att blogga?
  • Varför är man EXTRA sugen på allt gott när man försöker hålla igen? Mycket, mycket mer än jag är i vanliga fall..
  • Varför har de kladdkaka för 15 :- på Hemköp när jag försöker hålla igen?
  • Varför händer det ALLTID något när man just har tänkt "Vad lugnt och skönt det är just nu"?
  • Varför äter vi ALLTID ris när jag precis har städat?

Life sucks ibland. (Tur att jag har lite kladdkaka att muntra upp mej med!) :)


Kommentarer
Postat av: Pippi

Vet du... Jag satt och funderade på pecis samma sak angående blogg.se i går kväll. Jag har en teori (känner mig som Sickan som kläcker ur sig: Jag har en plan ;)) De pallar inte med alla mängder med folk som har tid och lust att blogga samtidigt...

Postat av: Gardeline

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-03-06 @ 11:52:11
URL: http://gardeline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback