Namnsdagskalas

I dag har vi haft namnsdagskalas på berget. L: heter Linnea i andra namn. L. är just nu som solen själv så hon sken hela dagen! :) I morse fick hon öppna lite paket. Bla ett par mockasiner som hon har önskat sej lääänge! Hon blev överlycklig och hade de på sej hela dagen. :) L. och jag gjorde marängswiss *götta* :)

Majmånad är en hektiskt kalasmånad för oss. Finns många att fira då! :) Tex: brorsan, en väns mamma, min sambo, min tremänning och hennes pappa, min faster, jag själv, en kompis, alla fyller år. Alla mina barn har namnsdag i maj, O. har det två gånger till och med. Morfar har också namnsdag en gång. Tror att det var alla, men jag har säkert glömt någon. Sen är det ju morsdag också, då uppvaktar jag min mamma, och blir uppvaktad själv. Jag är förresten född på morsdag! :) (och fyller år på den i år också). Jag tycker det är jätteroligt med kalas, så länge det inte handlar om mitt eget kalas, då blir det bara jobbigt. Men det är ju gott med tårta förstås! :) En sån här skapelse kanske?
 
 Bild härifrån



Fast egentligen borde jag nog äta såna här. ;) Söta va?

image199

Kolla på fler godsaker på den här sidan.

Kommentarer
Postat av: JoVi

Grattis L! Vilken mysig dag du verkar ha haft! :)

Postat av: Nergårds-Emma

Vi har också extra många kalasdagar nu, det vore nästan bättre att det var lite mer utspritt. Söta bakelser :-)

2007-05-14 @ 13:16:32
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Gautesine

Follow your dreams, you can reach your goals.

2010-01-04 @ 08:12:50
URL: http://gautesine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback