Värdo

Vad dåligt det gick för Arken i går. Jag blev jätteförvånad, hur kan man låta bli att rösta på dem? Låten är ju hur bra som helst och Ola är ju en stjärna. Näe, då är det bättre att rösta på sina grannländer, helst någon tokrolig gubbtant med stjärna på huvudet. :) Vi kommer ju aldrig att vinna, för östländerna håller ju i hop.

Låten som vann var dock helt ok, men knappast så glad som "The worring kind"! :)

Bäst var iaf. Kristian Luuk! I LOVE him!! :) SASSA BRASSA MANTELIMASSA!! *asg*

Nu ska jag duscha. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Luuk är bäst! Fast jag såg inte festivalen igår. Orkade inte med det - kollade engelska deckare istället. Jag tror att det är omöjligt att tävla i musik -för vi har så olika musiksmak i öst och väst. Har funderat på hur det var för Finland och de andra östländerna som ändå varit med väldigt länge - innan de blev så många. Då vann de aldrig. Resten av länderna tyckte alltid att deras musik var jätteknepig. Nu får vi "känna på det" istället.

Postat av: Pippi

Jag är lite inne på samma spår som Emma, faktiskt :) Det som är intressant (men iofs logiskt) är att ingen reagerat så länge som vi gynnats av det, men nu när vi missgynnas blir ett rätt stort hallå. Men visst är det så att man kompisröstar, även fast ingen skulle drömma om att erkänna det. Det var ju liksom ganska uppenbart igår ;)

2007-05-13 @ 13:02:40
URL: http://pippi.blogg.se
Postat av: Amlon

Ni har förståss rätt. ;) Fast jag är en dålig förlorare och kan inte tänka klart.. *Haha*

2007-05-13 @ 19:41:15
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback