Pausmusik

Fullt upp på Berget! I dag har vi firat min älskade, stora lilla fjortis som fyller år på lördag. Overkligt, men kul! Surreal but nice! ;) I övrigt har jag haft några griniga dagar där allt har känt jobbigt. Tror att det är solbristen från sommaren som gör sej påmind. Tänkte skriva en lååång lista med saker som irriterar mej, men jag lät bli. I dag känns det mycket bättre.

Här kommer en pauslåt tills jag är tillbaka: Vilket inte lär dröja så länge iofs. ;)


Moneybrother. Jag tycker han är bäst när han sjunger på svenska. Galet snygg är han också. ;)

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag ska se denna galet snygga karl imorrnkväll :) kan även förvarna dig om att det kommer att komma en inbjudan till FEST på posten nån vecka framöver änd aj vånt täjk nå får än anssär! Vad gör man inte för att försöka få till dig till stan ;) puss å kram!!

2007-11-15 @ 22:52:52
Postat av: Camilla

Både låten och videon till denna låt bara sprudlar energi. Har INTE tröttnat på den än jag heller!
Kram och ha en bra freeeeedag! =)

Postat av: Amlon

Åsa: Lycko dej. Det var ju _några_ år sedan jag såg honom, if you catch my drift.. ;)Åh, fest. Det låter kul! :))

Camilla: Håller med och tack det samma! :)

2007-11-16 @ 11:01:42
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback