Freitag

I dag var det en riktig skitdag på jobbet. Det var jag, en till fast anställd, och tre vikarier. Morgonen började med att en vikarie inte kom överhuvudtaget, så vi fick jobba en man kort. Jag fick springa runt överallt som en jäkla gasell. Sen retade jag mej på allting som en vikarie gjorde, eller inte gjorde snarare.. Det ÄR inte lätt att var vikarie, men man kan inte glida runt på det hur länge som helst. Typ "Näe, det kan inte jag göra. Jag är ju bara vikarie". Gaah. Lite framfötter kan man ju ändå visa. *elakafastanställdatanten* När den vik. inte ens visste skillnaden mellan kakao och oboy gick jag och stängde in mej i tvättstugan. ;) Den andra vikarien är dock guld värd!

En sak som jag är så stolt över är att jag inte ätit något onyttigt på hela veckan. Jag bara kände förra helgen att nu RÄCKER det! Nu får det var slut på snaskande! Och jag har hållit mej sedan dess. Vilken bedrift av mej, som gärna unnar mej väldigt mycket gott. ;) I går bakade vi kanelbullar, och jag åt inte en enda! *applåd*

I helgen är vi bara lilla familjen hemma. Då fick småisarna välja fredagsmat. Det blev nyponsoppa och skorpor. ;) Som sagt, kraven är inte höga. ;)

Hoppas alla får en skön fredagskväll. Jag ska ge Idol en chans till.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Du är lika duktig som jag är med motionen ju! Kämpa på! :)
Kram och hoppas ni har en skön lördag!

Postat av: Jessan

haha! Jag känner mig också som elakafastanställdatanten ibland. Många vikarier är GREAT men andra undrar man om de är "dragna bakom en vagn" En del unga tjejer på jobbet blir man lite orolig för..NOLL engagemang och ansvarskänsla....men de är bara få tack o lov...rolig blogg! Kram Jessan

2007-10-06 @ 17:05:40
URL: http://undermittkorsbarstrad.blogspot.com
Postat av: Raymondeira

Hello admin, nice site you have!

2008-10-30 @ 12:30:36
URL: http://raymondeira.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback