God morgon!

Ännu en dag hemma med mina prickiga barn. :) Nu börjar dock prickarna att torka. Men vi ska vara hemma hela veckan, för säkerhetsskull. Men i morgon ska jag i väg och jobba kväll. Vill ni veta en hemlis?: Jag BÄVAR! Jag tycker det är så skönt att vara hemma. Vad är det för fel med mej? Eller vad är det för fel på mitt jobb? Undrar om jag skulle vara mer motiverad med ett annat jobb? Tveksamt egentligen, för jag trivs för det mesta bra på jobbet. *gaaah* Ge mej några miljoner, tack!

Bakat blev det i går. Vi bakade socker- och vaniljbullar, ett sockerkakshjärta och muffins med hallon och björnbär. Jag älskar att baka! Det är bland det bästa jag vet. Jag provsmakade ingenting, och det sög! Jag hatar min nya sunda j*vla livsstil ibland. ;) Alla andra åt med god aptit iaf så det var nog jättegott! :)

Idag ska jag spela Winnerbäcks senaste och gå omkring i raggsockor och analysera texter och plocka med tvätt. :) Jag älskar "Jag fattar ingenting"! Hittills tycker jag att skivan är ganska ojämn. Vissa låtar älskar jag, andra tycker jag inte så mycket om (ÄN?). Lite skillnad mot "Vatten under broarna" där ALLA låtar har sin speciella plats i mitt hjärta. Dessutom måste jag säga att jag saknar Fröken Svår och Hjärter Dam! :)

"Hjärter Dam vänder blad, för en ny eskapad
Hon har börjat på en ny roman
Det är morgon snart igen, lycka till kära vän, skriv om drömmar Hjärter Dam"

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Oj, vad duktig du är som inte smakade! Jag är imponerad! Jag hade tyckt att jag som hade bakat skulle ha en belöning och vräkt i mig :-)

Postat av: Britishguyhomes

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2010-09-15 @ 10:13:18
URL: http://www.britishguyhomes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback