Lista på tre

Snor en lista av min favvis-JoVi!

Tre platser jag vill resa till:
Rhodos igen, London och Thailand

Tre webbsidor jag besöker dagligen: Min blogg och andras bloggar, aftonbladet

Tre tillfällen då jag ofta gråter: Vid examen, Lucia-tåg och andra tillfällen då barn uppträder..

Tre filmer jag aldrig får nog av: Notting hill, Can´t buy me love, My best friends wedding

Tre serier jag aldrig får nog av: Grey's anatomy, Sex and the city, Vänner

Tre platser där jag intar ett lugn: Hemma, i skogen, hos mormor och morfar

Tre saker jag gör när jag är hemma ensam: Spelar musik högt, tar det o-lugnt, städar alt.plockar.

Tre program jag skrattar åt: Seinfeld, Vänner, Filip och Fredriks program

Tre jobb/yrken jag haft: Städerska, på växthus, inom barnomsorgen

Tre yrken jag skulle vilja prova på: Eget cafe, konditor, florist

Tre saker som jag är utomordentligt bra på: Ha koll på allt som har med barnen att göra, (Härmar JoVi!)
Hålla mej lugn, att vara ung i sinnet! ;)

Tre saker jag skulle kunna lära mig: Att inte ha dåligt samvete, att veta vad jag vill ALLA gånger, tapetsera

Tre saker jag har om tio år: Tre stora barn (13, snart 15 och snart 24!), förhoppningsvis inte barnbarn ;), ett jobb som jag trivs med.

Kommentarer
Postat av: JoVi

Åh, att inte ha dåligt samvete var ju ett kanonsvar! Det vill jag oxå lära mig...Kul med några nya inlägg, du verkar vara ledig i dag?! Kram! :)

Postat av: Chrissie

Tack, tack ang mina bilder!! Jag kanske lånar din lista till bloggen. Floristyrket har jag varit lockad av flera gånger men har aldrig blivit.
Kramar Chrissie

2007-10-15 @ 19:21:35
URL: http://vardagssnack.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack så himla mycket för din kommentar hos mig!
Kram och detsamma! ♥

2007-10-15 @ 20:03:31
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Falkiben

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2010-12-06 @ 07:56:19
URL: http://falkiben.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback