Önskelista

Tittar på Cheap Monday åt min blivande fjortis. Då hittar jag något till mej i stället. Har varit på jakt efter en anorak sen Sundsvall brann, och nu hittade jag en jag gärna vill ha. Brun eller svart är dock frågan..
    

Hittade även en kofta som föll mej i smaken:
image393(Trots att den är vit!)

Sen tänkte jag klämma till med en jeansoverall när jag ändå är i farten!
image394

*hahahaha* ;) Skoja bara. Finns det någon som vill ha en sån? ;) Verkar bökigt och ful är den.

Nu: jobbet. Värsta dagen: 8-16. Fy!

Ha en bra dag!

Ps: Vill någon sponsra mej så jag kan köpa båda jackorna, hör av er för kontouppgifter. ;))


Kommentarer
Postat av: JoVi

*haha* Alla Volvoworkers m.fl. kanske vill ha en sån overall ;) Om inte sambon nyss lämnat golvet så skulle jag ha köpt en sån i julklapp åt honom *hahahhahah*

Det var en riktigt fin Pippi-kofta! Och jackan, toppenfin! Kan ej ge råd om färg, ta båda! :)

Hoppas det går bra att jobba den jobbiga dagen! Kram

Postat av: Camilla

Hi hi... jag skulle behöva den där overallen i dag och lätta upp stämningen i vårt hus lite tror jag... Koftan var söt, väldigt retro sent 70-tal eller början 80-tal. Jag hade en liknande då. :)
Kram!

2007-10-13 @ 13:52:15
URL: http://camillasblogg.blogspot.com
Postat av: Lisa

Jag vill lätt ha en jeansoverall! Vart hittade du den!!! :O Fyfan vad jag har letat efter en sån!

2012-08-26 @ 01:20:47
URL: http://lisadahlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback