Söndag

Har gjort:

* Haft sovmorgon
* Spelat spel med L.
* Gjort massage-saga på barnen x 100. De älskar det! L. ligger och bara njuuuuter, medans O. ålar sej och fnissar hela tiden. Precis som deras personligheter är!
* Plockat, dammsugit, torkat golv

Ska göra:

* Städa badrummen
* Äta couscous-sallad. Mums!
* Gå på gympa med O. :)
* Försöka hitta en ny bakgrund till bloggen, fåglarna känns för somriga och färgglada nu.
* Förhoppningsvis titta på någon bra film, eller tv-program. Är det inte singelmammorna idag?

Övrigt:

* Solen skiner
* Jag har inte ätit något sött på hela helgen, heller.
* Är ganska besviken på en människa. Hoppas h*n ändrar attityd.
* Tycker jag att Winnerbäcks nya är jättebra, fast inte lika bra som hans förra. Men den kanske blir?!

Ha en bra dag!

Föresten! Tack för alla gulliga kommentarer jag får! Blir så glad! :) Gulle er!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Vilken härligt mysig söndag ni verkar haft!
Åh vad jag blir impad av att du inte äter nånting sött. Jag äter sött, salt, fett, ALLT *suck* Å snart är det dax för dagisfotografering och där ska jag sitta som en fläskfi-matrona :/ Förresten, har dina barn fotat sig än? Vad hade dom/vad ska dom ha på sig? ;)
Kram!

Postat av: Camilla

Vilken mysig söndag! :) Jag skulle också behöva göra höst i bloggen, men det tar emot... och dina pippisar är ju sååå söta.
Hoppas du får en bra vecka. Kram!

2007-10-07 @ 21:14:06
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback