Vilken dröm!

I natt drömde jag att jag fick en bebis ett tu tre. Hade ingen aning om att jag var gravid, utan när jag gick på toa ploppade det ut en liten pojkbebis med mycket svart hår, precis som O. hade. Det var så mysigt och jag var så himla lycklig. :) Då satte förståss tankarna igång att mala..

En bebis i det här hemmet skulle vara helt perfekt nu egentligen. Perfekt för O. att bli storebror, han är verkligen lillebror ut i fingerspetsarna! ;) Och jag kan tänka mej hur kul L. skulle tycka det var med en liten bebis. Just att följa en graviditet skulle hon tycka var jättespännande, hon som ska bli doktor. :) Jag blir ju inte direkt yngre för varje dag som går, tyvärr. . Jag får panik när jag tänker på det. *hjälp* Tänk om jag inte får uppleva det fantastiska med att vara gravid igen?? *ångest!* Det finns så mycket som talar FÖR en ny bebis, men även en del som talar emot. Såklart.. men mest som talar för! :)

I dag är jag ledig. Skönt! Fast jag ska roa mej med tvättstugan och att städa.. Värdelöst! Så det är väl bara att kavla upp ärmarna och sätta i gång. Tur att jag har mina gos-småisar hemma som muntrar upp mej. :)

Ha en bra dag!

Ps: Kom att tänka på en vits som vi skrattade i hjäl oss åt i tonåren:

"När jag bakar kavlar jag upp ärmarna" *hahahaha* :))

Kommentarer
Postat av: Kjellinskan

Ha ha... ert tonårsskämt fick faktiskt mig att skratta denna trökdag... :)
Oj, om det vore så lätt att få en bebis, då skulle t o m jag sluta tveka. :)
Hoppas att du får en bra dag! Kram!

Postat av: Nergårds-Emma

Så bebissuget har hunnit ifatt dig igen :-) Jag vill också, men inte min man. Kram!

2007-10-02 @ 13:11:25
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Nilla

Ja ibland drömmer man så konsdiga saker, men när man vaknar är dom så verkliga.
En liten bebis låter gulligt, jag skulle också gärna vilja ha en liten igen, men samtidigt blir man ju lite bekväm. Mina är 16 och 18, och sen så är ju kroppen ingen ungdom längre.
Ha en härlig tisdagskväll önskar "prussiluskan" *skrattar*

2007-10-02 @ 16:22:44
URL: http://www.frutteline.blogg.se
Postat av: JoVi

Jag räknar nästan varje dag hur gamla barnen/jag kommer att vara om vi får bäbis -08, -09 osv ;) Du börjar, så hänger jag på ett år senare (igen). Deal? ;))

2007-10-02 @ 16:27:36
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Veronika

Såna drömmer drömde jag när jag var gravid. Men inte nu längre. Men jag kan inte se bilder på bebisar utan att bli sugen. De är ju så små och skruttiga!

2007-10-02 @ 19:07:27
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: Cissi

Själv känner jag inget bebis-sug, jag har nog blivit för bekväm... Dottern är 18 år. Men jag ääälskar när jag får gosa med bebisar, vi har många i vår bekantskapskrets som har smått. De luktar så gott...

2007-10-02 @ 20:16:55
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Madde

Bebisar är mysiga!! Min lilla L ligger på golvet och försöker suga på tummen!!
Ditt tonårsskämt var kul;-)

2007-10-03 @ 10:48:24
URL: http://engelprinsessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback