Fortfarande chockad

I natt var jag upp på toa. Då råkade jag slänga ett öga i spegeln.. Höll på att trilla baklänges, för jag hade glömt att jag är svarthårig.. Får se hur jag känner det under dagen, annars ringer jag min frissa och grinar. Tycker jag ser värre utan än någonsin nu, men jag antar att jag ser lite vettigare ut med lite mascara och lite ocean-spray. Hoppas!

I dag är jag ledig, och genomförkyld! Jättekul. Hade tänkt gå ut med några goa flickor i kväll, men det orkar jag inte nu. Så är det jämt. Alltid när jag bestämt något.. Men jag får ligga i soffan, äta godis och kurera mej.

Hoppas ni alla får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Det är säkert jättefint! Men annars så kan du ju tvätta det några gånger, det brukar ju "blekna" fort ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback