I går, i dag, i morgon

Gårdagen i stora drag

Sommarvärme
Skogspromenad med _alla_ mina barn!
Förundran över hur vissa tänker
Pärlpyssel med tjejerna
Pelle Svanslös-julkalendern, äntligen! :)

Dagen i stora drag

Utelek i höstkyla
Känner mej ganska sliten, trots semester. Hösten?!
Tvättplock och annat trök
Brödbak och muffinsbak :)
Irritation och dåligt samvete (I´m a stupid, stupid girl..)
Gympa med L. (Barngympa, utan mamma och lillebror) Gick jättebra. Älskade lillgumman är stor!
Top Model med tonåringen :)
Nu: VILA

Morgondagen

L. ska på skogskoj och under tiden gör O. och jag något kul. (Antagligen fika "bulle med gegga". ;))
Hoppas att jag kan ta det lite lugnt
Tvättstugan, jippie.. NOT!

Hoppas ni alla mår bra, speciellt JoVi som jobbat sin första dag i dag. Kram till dej, gumman!


Kommentarer
Postat av: Chrissie

Blandad kompott hos dig. Skogspromendad och utelek lät mysigt. Tycker själv också att jag är lite trött så här i början på hösten, tror att det beror på att det inte blev så mycket sol&bad under sommaren.
Kram på dig!

Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Ska Pelle Svanslös vara julkalendern i år? Kul! Jag är så gammal så jag tycker fortfarande att terskedsgummar är den bästa julkalender som någonsin gjorts!

2007-09-03 @ 21:47:57
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se
Postat av: Kjellinskan

Det låter som sköna, avkopplande "lagomdagar" med blandat arbete och fika. :)
Hoppas du får en skön dag i dag - själv är jag ledig med sovmorgon och så sitter man här... :/
(Det ösregnade så det riktigt dundrade, så jag kunde inte somna om då T åkte till jobbet).
Kram!

2007-09-04 @ 07:27:47
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: JoVi

Det är såna här dagar jag oxå vill ha - jämt!!!! Kram tillbaka till dig, du har ju redan sett hur det var...:((

2007-09-05 @ 17:19:22
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Amlon

Pethra: Nej, det är en gammal adventskalender (som vi har på vhs) som vi äntligen kunnat titta på nu när vi köpt en ny video. :)

2007-09-06 @ 13:03:10
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback