The last day + Listkoll

I morgon kl. 16 börjar helvetet igen. Då börjar jag jobba. Inte för att jag vantrivs på jobbet öht, men jag trivs så mycket bättre med att vara hemma. Jag mår som en prinsessa då, helt enkelt. Även om jag har haft fullt upp på semestern, och övriga familjen verkligen har tagit semester från det mesta (Jag har ju ändå haft semester och kunnat fixa allt.. SUCK!) så har jag haft det så skönt!! Sen att ha fått umgås med ungarna hela dagarna, helt underbart!!! :)

Bada i badhuset (och helst gå ner tio kilo innan..) Två gånger har vi hunnit med badhuset. Kilona sitter bergfast kvar.. Har inte försökt ens en gång..
Röja upp på småisarnas rum och kasta massor  Done!
Åka tåg någonstans (L.s önskan) Nej, Det har vi inte hunnit. Men det kan vi göra vilken ledig dag som helst. Så det ska nog kunna bli av. :)
Sy klart gardinj*vlarna Jajamensan. Är så stolt över mej själv.
Gå i skogen Ja, i helt underbar höstsol!
Vara smakråd och moraliskt stöd när tonåringen ska köpa nya glasögon Yesbox. De ska hämtas ut i morgon!
Beställa klipptid åt L (och kanske till mej om inte snåltarmen vaknar.. ;)) L. är klippt och fin. Jag är mest snål.. ;)
Röja här överallt här hemma  Neverending story.. men jag har hunnit så pass mycket att jag kan stryka det.
 Baka matbröd  Siktkakor och grahamsbullar x 2, och lite godsaker!
Gå på bibblan  Japp
Njuta av att vara ledig
You bet!! Hela tiden! Jag mår bäst när jag bara är hemma med mina barn. Så trökig och oglammig är jag.. ;) Älskar det!!
 Ha frukost-på-sängen-mornar med småisarna Ja, nästan varje dag! ;)
Inte tänka på jobbet en sekund Jag har tänkt på att jag inte saknar det ett dugg visserligen
Försöka shoppa lite heminredning, om jag hittar något  Jag hittade nya lampskärmar och gardiner, precis som jag ville!
Handla tröjor till O. , om jag hittar några som duger.. ;) Ja, och till L. också. Har tom köpt två tröjor till mej!
Läsa  Ja, lite på vkällarna, och för barnen såklart. Kunde göras lite mer föregendel, men nu har jag Idol börjat.. ;)
Umgås massor med mina barn, och vara the worlds gräjtest mum! ;) I do my best! Tycker jag är så skön och avslappnad när jag slipper tänka på alla måsten jobbet och dagis innebär. Jag har gjort mitt bästa, och barnen verkar nöjda
Cykla med L. Det har vi också hunnit med! :) Har nog sprungit bort något kilo, tror jag.. ;)

Jäklans.. Jag kan känna mej stolt över mej själv. Vilken härlig, aktiv semester jag har haft!! Den här semester var mycket bättre än min sommarsemester, faktiskt. Finare väder har det också varit. Nu ska jag städa.. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Guldsemester!! Hoppas du kan leva på den länge, trots hellet tomorrow :/
Du är utmanad på min blogg.
Kram!

Postat av: Kjellinskan

Men jäklar, bara tåget kvar ju! Bra jobbat tjejen! :)
Lycka till med jobbandet i morgon!
Kram!

2007-09-06 @ 17:38:21
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: Cissi

Bra jobbat! Du kan känna dig nöjd!
Hoppas du får en trevlig första arbetsdag.

2007-09-07 @ 13:27:50
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Trondsolveig

I love this page.

2010-04-14 @ 09:10:22
URL: http://trondsolveig.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback