Älsklingsplatsen och älsklingskläderna

image592

Här är L:s skrivhörna. Här trivs hon som allra bäst. :) Lådorna slukar hur mycket grejer som helst. Perfekt. ;) Anslagstavlan ska målas rosa, enligt L:s önskemål. Idén med vaxduken har jag helt fräckt snott från
Nergårds-Emma! Tack för ideén, Emma! :) Jag vill även påpeka att jag inte har valt tapeterna och bården själv. *hua*

image593

I tisdag var vi på Lindex och handlade Fem myror-kläder. L. fick en klänning och O. valde en tshirt. (Här skulle jag kunna framhäva mej själv som låter min pojke få en rosa tröja, men jag gör det inte. Vissa verkar ju tro/tycka att jämställdhet är att låta killar ha "tjejfärger" och tjejer ha döskallar, typ. Suck!) Tur var det, för i går var jag på Lindex igen och då fanns det två klänningar kvar, i 86 och 92. Jag älskar Fem myror-kläderna!! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag gillar kläderna och barnen med! Jag visste inte riktigt om de skulle tycka om dem, så de fick följa med till affären och välja själva. Dottern en vit tröja med rosa elefanter och sonen en gul med vita elefanter (och myror såklart). De vill ha mera! men ett plagg var fick räcka. Ha det bra.

Postat av: Madde

Vilken mysig skrivhörna och kläderna var ju bara för coola!!
Vill också ha en sån rosa tröja......
Ha en bra helg!

2008-04-11 @ 09:41:08
URL: http://engelprinsessan.blogspot.com
Postat av: Camilla

Oj, vilka söta, färgglada kläder! Och jättefin skrivbordshörna hon fått din lilltjej. :)
Kram och ha en trevlig helg! ♥
http://camillaslillablogg. blogspot.com

2008-04-11 @ 09:45:39
Postat av: JoVi

Jag är avundsjuuuuuk ;) Att bo på landet är kul ända tills det handlar om shopping :/

Jättefin skrivhörna! Tycks känna igen en av sakerna i hyllan ;)

Kram!

2008-04-12 @ 15:23:08
URL: http://joviskarameller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback