Jag blir tokig

Var är småisarnas gummistövlar och tonåringens röda puma-skor?

Var har mamma Smartskalle kastat in dom någonstans för att bli av med i höstas? Varför är jag så slarvig? ;) Eller snarare, varför har vi så mycket förvaring? ;)

4 par gummistövlar borde ju inte försvinna så där hux flux?!

Jaja, de lär väl komma fram någongång. Men helst NU!


I dag börjar jag jobba igen efter min lediga vecka. Jag vill inte! Hoppas att det är lugnare nu än när jag gick på semester. I dag jobbar jag iaf med min gamla kompanjon. Det ska bli kul iaf. Fram till kl. 16 kommer dagens bestå av letande efter gummistövlarna.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Kaiaida

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback