Körslaget

Jag tycker faktiskt om det programmet. Jag blir så sugen att börja sjunga i kör igen. Senast var väl i skolkören. Jag älskar verkligen att sjunga, även om att jag inte sjunger så bra. Men sjunger, det gör jag jämt. ;)

Min favoritkör är ju såklart Team Cans. Vad hade man annars kunnat vänta av en sån som mej? ;)

Sen gillar jag Brolle. Han är ju så söt! ( Märks att det är VÅR i luften.. Jag tycker ju alla är söta, nästan.. ) Min tonåring tycker han är väldigt söt! ;) Jag blir väl smittad av alla tonårs-hormoner här hemma?! ;) Sen tycker jag att Lottas kör är väldigt proffsig. Linda ÄR bara för mycket, som kloka människor runt omkring mej sagt länge. ;) Markoolio känns malplacerad. Att Agnes åkte ut gjorde mej inget.

Nej, nu ska jag gå och lägga mej. Sleep well!

Kommentarer
Postat av: Emma

Har inte sett det programmet någon gång. Det låter litet kul. Ha en skön dag!

Postat av: Åsa

It's you and me baby.. jag håller såklart oxå på Team Cans! Han är coolast, MEN jag är inget fan av Lotta Engberg.. Vill sjunga i kör men det finns ju bara kyrkliga körer å jag vill inte sjunga halleluja-sånger.. ge mig en schlagerkör å jag blir glad hela dan!
Du skulle varit här igår å lajjat med oss! Vi saknade dig :) bamsingkram!

2008-04-13 @ 12:49:32
URL: http://fialottapersson.blogspot.com
Postat av: Camilla

Missade det i går...Tyckte att det lät lite... konstigt... men allt kan tydligen bli bra med rätt upplägg. :)
Skrattade gott åt din kak-tant i förra inlägget. Gud vilken jobbig människa!
K R A M! ♥

2008-04-13 @ 14:33:12
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Hermanellen

Site was very helpful. thank you

2008-11-20 @ 11:20:02
URL: http://hermanellen.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback