Lyckans dag

I dag har det nog varit en av de lyckligaste dagarna i L:s liv. Hon har äntligen fått ett eget skrivbord! Hon har skinit som en sol hela dagen, ungefär som jag skulle om jag skrapat fram tre klöver på triss. :) Så himlans lycklig! Hon hade knappt tid för varesej mellanmål, kvällsmat eller bompa. Hon ville bara sitta och pyssla vid sitt skrivbord. :)

Att skrivbordet och pysselsaker gör henne lycklig är självklart. O. blir lycklig över allting som har med Cars att göra, och av sitt piratskepp. Båda två blir lyckliga av att vara med mormor och morfar, gå i skogen, gå på bibblan, och att fika! ;) Plus tusentals grejer till.

Själv blir jag väldigt lycklig av:

♥ Att vara ledig!
♥ En ny Topp hälsa att läsa i sängen på kvällen, eller något annat läsvärt
♥ Att se livet genom ungarnas ögon :) Att uppleva med dem!
♥ Att titta på Greys anatomy med tonåringen
♥ Att gå på Åhlens och IKEA, tex.
♥ Att sova nära, nära min älskling
♥ Att bara få vara i fred i bland
♥ Fina kokböcker
♥ Lördagsfrukostar med småisarna
♥ Att umgås med människor som står mej nära, tex Å ♥

..och så mycket mer!

I morgon ska vi göra en annan sak vi alla blir glada av, nämligen bada i badhuset. :) Nu ska jag gå och bara vara i fred en stund.

Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Hemmamamman

Åå, vilken glädje!
Du fick mig verkligen att minnas mitt egna första riktiga skrivbord. *nostalgi*

Ha det så kul på badhuset idag! :O)

Postat av: JoVi

Vad fint du har fått här i bloggen! :)

Du verkar toppenlycklig i dag, härligt att läsa! Och L:s lycka sen - u-n-d-e-r-b-a-r-t! :)

2008-04-09 @ 19:08:46
URL: http://joviskarameller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback