Positivt tänkande

Här sitter jag och snart ska jag bege mej till jobbet. Tror ni jag vill det? NÄE!

Men jag får tänka på att jag är ledig ända tills nästa måndag kl. 16:00! Mitt schema kan vara helt värdelöst, men ibalnd är det ljuvligt. Som nu tar jag två dagars komp och en dags semester och blir ledig så länge! Det kan iallafall ingen "Jag jobbar raka veckor"-människa göra! ;) Så jag SKA inte klaga! ;) Bara lite, ibland..

I dag jobbar jag delad tur. Det är så mycket på jobbet. Tänkte ha stegräknaren på mej i dag, så jag får se hur mycket jag går.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Men vad trist att du jobbar idag, jag är sugen på att läsa lite nya blogg inlägg ju :)

Jag ska förresten slå vad med dig hade jag tänkt ;)))

Kram

Postat av: Camilla

Hoppas det gick bra på da wörk! :) Hur många steg fick du ihop?
Kram!
http://camillaslillablogg. blogspot.com

2008-04-06 @ 18:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback