Vad händer?

Plats: Badhuset

Jag gör: Sätter mej på en stol av trä. Typ bilden.

image590
Vad händer? : Stolen viker i hop sej som en fällkniv. Med mej sittandes i den.

Vad gör jag? Sitter fast. Skrattar i hjäl mej. Har jäkligt ont i både armar, huvud och ben.

Hur går det? Försöker krångla mej loss, och det går tillslut. :)

Det kändes som om jag var med i Benny Hill eller nåt. Fattar ni hur pinsamt det var att sitta fast i stolen?

Note to myself: Sätt dej under inga omständigheter i en sådan stol igen!! Never ever!


Kommentarer
Postat av: JoVi

*HAHAHAHAHA* Förlåt att jag skrattar ;)) Jag ska inte heller sätta mig i en sån stol, för jag är inte så smidig så jag skulle nog aldrig komma loss :))

Postat av: Cissi

*fniss* Det skulle jag vilja se..
Skämt å sido, sådant är lite pinsamt..
Jag är väldigt skeptiskt till stolar, kollar alltid noga in konstruktionen innan jag sätter mig.. :o)

2008-04-10 @ 07:06:11
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Camilla

Stackare! Himla tur att du inte gjorde illa dig! ;)
Vad fint du gjort på din blogg förresten. :)
Kram och hoppas arbetsveckan som kommer går bra.
Jag har haft en lyxig ledig dag inför helgjobb i dag och uträttat en massa ärenden, men även hunnit med att slappa lite och att läsa. Skönt!

2008-04-10 @ 15:57:07
Postat av: Amlon

Tack för sympatin, kamrater! :) Jag har faktiskt ett BLÅMÄRKE på
armen, funderar på att stämma badhuset!? ;))

2008-04-11 @ 12:40:37
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback