Dagens...

..låt: Heavens on fire med Kiss
..klädsel: Svart kjol, svarta leggings, grå/svart randig tröja
..händelse: En mysig hemmadag, helt enkelt
..njutning: Nybakt matbröd och sällskapet!
..planer: Ska lägga mej och kolla på S.A.T.C!
..saknad: Å. och A.
..dummaste: Att jag är lite frysen nu, och har ont i halsen
..drog: Nybakta tekakor ♥
..roligaste: Da kids! :) O. har haft en totaltokig dag! ;)
..tråkigaste: Vädret. Regnat så ininordens mycket.
..köp: Ingenting!
..humör: Känner mej glad och tillfreds
..vill ha: en kjol eller två. Nya höstkläder till mej och barnen
..måste: Ta ett äpple.
..skratt: Åt en film jag och tonåringen har tittat på. Åt lillebroren! Knasis!
..jobbigaste: Städa
..insikt: Att O. tycker att jag är tuffare än killarna i Kiss. Det är stort. Han tycker ju att Kiss är typ världens häftigaste. Fast jag är tydligen häftigare! Det ska jag påminna honom om när han blir stor! :)


Inte lika coola som mej. Fast när det gäller klackarna ligger jag nog i lä.. ;) Möjligtvis sminkningen med.. *haha*


Bild lånade jag
härifrån, tack!


Kommentarer
Postat av: JoVi

Nähä!? Vilken cool mamma du är!!!!! :))

Postat av: Patricia

Åhh Heaven on fire går varm i min bilstereo för tillfället. Har helt snöat in på gamla Rockers i sommar. Kiss, Dio, Rainbow, you name it!

2008-08-16 @ 00:45:13
URL: http://patricia74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback