Förnyar min mp3-spelare

Fick lov att ringa min tonåring och fråga hur jag skulle göra. Tur att jag har henne, för jag orkar inte lägga sånt där tekniskt på minnet. Känner mej som hundra år.. ;) Nu har jag fyllt den med massa bra blandade låtar. Längtar tills jag ska ut och gå!

Några låtar som jag har i min mp3:a

Veronica Dimaggio ♥ 17 år
Offspring ♥ Kids aren´t alright
Kristian Antilla ♥ Smutser
Michael Jackson ♥ Billie Jean
Madonna mfl ♥ 4 minutes
Papa Roach ♥ Last resort
PANIC AT THE DISCO ♥ Nine In The Afternoon

The Ark  ♥ One Of Us Is Gonna Die Young
Cyndi Lauper ♥ Girls Just wanna have fun
James Blunt ♥ 1973

And so on..

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

En låt DU tycker är riktigt j♥vla bra??

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Hej svejs! Du vet ju min musiksmak rätt bra nu va? Hellström, Coldplay, kent och så vidare...

Alltså, vad skulle man göra utan musik??? Jag skulle lätt kunna leva utan TV, men inte utan musik.

Kram och ha en fin kväll!

Postat av: Cissi

Vad skulle man göra utan musik?

Jag är ju ett stort fan av Bruce Springsteen så det spelar jag en del. Men jag är allätare av musik och lyssnar mycket på radio. Webbradions Vinyl 107 är underbar!

2008-08-26 @ 08:14:54
URL: http://cissilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback