Gårdagen

Så roligt hade vi! Det var längesedan jag skrattade så mycket! :) Vi åt och drack gott. Sen skvallrade vi massor. ;) Jag tänkte flera gånger att vi var som flickorna i S.A.T.C, utan Charlotte, tack och lov! ;) Jag var lätt Miranda! ;)

Vi var inte ut någonstans. Det ösregnade när vi skulle cykla ner på stan, så vi beslöt oss att vara hemma. Det var minst lika roligt det. J. plockade fram massa gamla kort och skolkataloger. *haha* Jag blev fan blind! Gud, hur man har sett ut, och vilka killar man har varit kär i! ;) Galet roligt att titta på iaf. Jag och J. har varit kompisar sen vi var små, så jag var med på massor av kort! TÄnk vad man ändrar sina värderingar. Jag såg tex en bikinibild på mej från -91. Då kommer jag i håg att jag tyckte jag var lite knubbig, typ. Nu tyckte jag att jag var smal och alldeles perfekt. Skulle  gärna ha den kroppen nu. ;)

Sen fick J. ett mms från en gammal killkompis. Det föreställde en bild av hans erigerade Peterniklas. Vi dog! Jävla tönt! Han har  fru och två barn, och ett tredje på väg. Så sitter han och skickar mms på sin snorre. Get a life! Han visste dock inte att han skickade det till J. när hon hade tjejfest.. *haha* Då skulle han nog ha låtit bli..

Sen cyklade jag hem i ösregn. När jag kom hem tyckte sambon att jag var väldigt pratsam. Och högljudd. Satte på mej lurarna och drog av Hellströms "För en alltför lång tid". *haha* Sen gick jag och la mej, och i morse vaknade jag pigg och glad. Perfekt!

En suverän kväll, vilken tur att jag gick! :)





Kommentarer
Postat av: JoVi

Finis! Vad kul att du hade så kul när du var så fin och allt!



Jag tittade på den där blusen i går, men jag provade varken den eller nånting annat - var inte på kläd-il trök



kram

Postat av: Camilla

Ha ha ha... vilken kanonkväll! =) Perfo avslutning med Hellström efteråt också!

Kram från da wörk...

2008-08-03 @ 07:47:42
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Karin/Theas rum

Kul! Man behöver såna kvällar ibland, helt klart.

2008-08-03 @ 15:00:05
URL: http://theasrum.blogg.se/
Postat av: Nergårds-Emma

Jag blir ju glad bara av att läsa :-) Kul mms, ha ha :-)

2008-08-03 @ 20:47:02
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Amlon

JoVi: TAck, vännen!



Camilla: Ja, det var toppen! hihi



Karin: Verkligen! ;)



Emma: Vad bra! ;) Verkligen, jag blev nästan blind! ;)

2008-08-03 @ 21:06:03
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback