Hej vardag!

Nu är man inne i vardagslunken igen. Hittills känns det faktiskt bra. Roligt att lämna barn på skolan och dagis som är solsken och trivs så bra! Roligt att träffa jobbarkompisarna och de boende igen. Roligt att höra att man varit efterlängtad i sommar. :) Roligt att vara tillbaka i vår råa, men hjärtliga ton, på jobbet. Roligt att sluta på jobbet, hämta solskenen och gå hem! ♥ Själva jobbet är inte så roligt. Underbemaning och massor att göra. Som vanligt med andra ord.  

I dag har jag börjat mitt sundare liv. Jag har tackat nej till bla. schwarzwaldtårta! Hej prestation! :)

Nu ska jag greja vidare i vardagen. Ha en skön kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Duktigt med tårtan! =)

Bra att det gick rätt bra att jobba också. Det är nästan hemskast före... dagen före typ... uuusch!

Kram på rej!

Postat av: Smilla

Duktig du va med nej tack till tårtan.

jag ska börja mitt nya liv idag har jag tänkt =)

mvh smilla

2008-08-20 @ 09:09:04
URL: http://smillasplats.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad duktig du är som tackade nej till tårtan. Jag har oxå börjat ett sundare liv.. hoppas jag kan hålla den sunda linjen länge så det märks på kläderna;-).

Kram!

2008-08-20 @ 09:46:44
Postat av: JoVi

Hur KAN du tacka nej till tårta!? hihi Här går det himla dåligt, jag vill äta allt gott i vääääääääärlden! :))

2008-08-20 @ 15:32:30
URL: http://joviskarameller.blogg.se/
Postat av: Amlon

Camilla: Tack!Ja, det är ganska skönt att var igång igen på nåt vis. Jag får galet mycket energi när jag jobbar. ;)



Smilla: Lycka till! :)



Madde: Tack! Verkligen! ;)



JoVi: Ja, säg det.. Envis som en get när jag bestämt mej för något! ;) Fast jag är sugen på allting!!! Skit!



2008-08-20 @ 20:02:03
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback