Today is the day

10 saker jag skulle behöva idag:

♥ Få mens! Brösten ömmar och jag är på grinhumör så den är på gång..
♥ Sovmorgon
♥ Några nya par skor, bla ett par svarta.
♥ Ett långt och härligt bad
♥ Mer TID!
♥ Träffa J. och ha lite kul! ;))
♥ Lägga mej och sova NU!
♥ Choklad och massor med godis, men NO NO!
♥ Lugn och ro
♥ Ett svettigt spinningpass

10 saker jag faktiskt har idag:

♥ Ensamtid! Sambon är i sthlm igen :)
♥ Underbara,fantastiska barn! ♥♥♥
♥ Nystädat och all tvätt inplockad
♥ Sett att jag gått ner ca två kilo i vikt. :) Wiiihiii!
♥ Skrattat med roliga människor
♥ Kramats  
♥ Fått lön! Hurra!
♥ Noll blogginspiration! WHY?
♥ Bra tv att titta på när jag ligger nyduschad i sängen. :)
♥ Gjort nytta, och latat mej!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Hi hi... vilka roliga listor! :) Det är bra gjort att väga 2 kilo mindre i PMS-tider, då brukar man ju snarare väga 2 kg mer...

Kram och hoppas din torsdag blir bra! :)

Kul att du kikade på mina Tallinnbilder.

Postat av: Nergårds-Emma

Wow, två kilo! Jag som bara går upp. Mitt nya hälsosamma liv är tyvärr inte så jätte hälsosamt...



Åh, vad gott att ha det helt nystädat. Fast det kanske har hunnit bli stökigt nu igen :-) Kram!

2008-08-28 @ 18:00:53
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Elin & Tjejerna

Halli hallå



2 kilo är juh jättebra, starkt jobbat, speciellt innan mens :) Hoppas du får en riktigt mysig helg.



kram

2008-08-29 @ 18:17:08
URL: http://www.starshine.dk/elin/wp/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback