Zzzzzzz..

Åh, jag är så trött. På mornarna. På kvällarna har jag totalt glömt bort hur trött jag var på morgonen. Det är en ond cirkel. Men i kväll ska jag lägga mej tidigt, jobbar ju i morgon _också_! Skitschema.

En av de boende på jobbet har fått en katt. En jättebusig katt. Jag undviker att gå in där. Mina jobbarkompisar har berättat att katten hoppar på på låren och busar. I går berättade en att katten hoppat upp på axeln på henna och hållit på och busat i hennes hår. Jag säger bara attt hoppar den där katten upp i mitt hår vet jag inte vad jag gör! Fy, vad läskigt! Blir helt stel av skräck bara att tänka på att en katt hoppar upp på mej!  ;) Jag VET att många tycker jag är löjlig, men jag kan inte råför det. Skulle hellre ha en massa ormar och stora spindlar runt halsen än en katt. ;) Hur fan kommer jag över min kattfobi? Jag klarar av att klappa en katt och ge den mat osv (En annan boende har en katt, som inte är busig utan mest tjock och lite gullig) men att en katt skulle hoppa upp på mej.. Gaah. (Jag vet att jag är fånig!)

Nu har jag äntligen köpt dvd-skivor så snart ska här ses lite filmer.. Jag och tonåringen ska se Juno, 27 dresses och Maid of honour. :) Är så glad att jag har min kära tonåring att se film med, sambon och jag har totalt olika filmsmak. Vad annars liksom?! ;)

Näe, nu ska jag beställa blöjor. (Är på jobbet alltså)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Åh vad jag känner igen! På mornarna är jag oxå så SJUKT trött, det känns inte som om kropp o hjärna funkar alls...men på kvällarna då är jag DINGDINGDING illustrerar snabba o hurtiga steg :)))



Jag vill inte heller ha en katt på mig, men grodor är ändå värre...barnen såg två st i stugan senast å då fick jag stanna på altanen istället ;)) Det är inte så sunt med såna fobier, men vad göra??



Jag har sett Juno o 27 dresses, men som vanligt när det gäller mig så minns jag inte så mkt av vad jag tyckte s What happens in Vegas (nysett) tyckte jag var FÖR hysterisk. Åsså var det för lite om Las Vegas s



Kram ♥

Postat av: Nergårds-Emma

Jag hade lite svårt för Juno. Alltså, det var en jättebra och rolig film, men jag blev upprörd också. Jag kan förklara varför när du har sett den :-)



Jag älskar ju katter, men kattklor gör ont!! Det vill inte jag heller ha i låren.



Ja det bra idag! Kram!

2008-08-24 @ 13:19:03
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Nergårds-Emma

Ha det bra förstås :-)

2008-08-24 @ 13:19:31
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Nä, men katter som är så söööta!? :)

Men man har ju olika fobier här i livet. Lycka till med blöjbeställningen. =)

Kram!

2008-08-25 @ 15:43:08
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback