A little bit of the Berget



O. och jag spelade rim-memory. Gissa vem som vann, STORT??



Ledtråd.. ;)



Tonåringen kom hem med en hylla hon gjort i slöjden. Längs hela hyllan har hon ritat små grejer, många som är HON liksom. :) Tack vare hennes små dekorationer fick den "lite väl enkla hyllan" finfint betyg. *stolta mamman* ;) Nu ska hon bara skriva en typ dagbok (med foton) hur hon har gjort den, och lämna in till slöjdläraren. Jag är helt förvånad. När jag var ung var ju slöjd ett slapp-ämne liksom. Inte behövde vi någonsin lämna in några beskrivningar, vad jag minns. Fick ni?



Liten rapport från Berget:

I förrgår: Var på utvecklingssamtal för O. Allt väl. En godhjärtad kille med många roliga kommentarer och uttryck (Unge man - lasagne tex) har vi. Skönt! :) Jobbade kväll.

I går: Jobbade, 7-1330. Sprang på stan och letade någonting att ha på mej på kvällen. (Hittade ett linne, som jag iaf inte hade på kvällen) Var och åt julbord på kvällen med jobbet. Jättegod mat och mysigt! ♥

I dag: Jobbat, 7-1330. Lönesamtalat med chefen. Skitsvårt till en början, men sen drog jag på. Jag har ju inget att förlora liksom. ;) Hoppas jag får hög lön nu! ;) Hämtade L. och O: och gick till badhuset. ♥ Sen handlade vi och gick hem. Vi åt nachogratäng och chips och tittade på Idol. (Jag sov till och från, tycker Idol är tråkigt i år!) Bara jag och mina barn hemma. Ska snart gå och sova, om jag kan.

I morgon: Kanske ska vi baka lussebullar. Vi ska iaf ta en prommis och köpa lördagsgodis. Sen final i Stjärnor på is! :)

I övermorgon: Bio eller julmarknad? Eller något helt annat?

Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Vad han har blivit stooooor! Klart han vinner över mamma ;)



Vilken läcker hylla, syns att hon ärvt din talang - vilken tur! :)



Ang. juldekorationen, finns i min andra blogg. Anv.namn: min bostadsort Lösenord: sambons födelseort

Postat av: C a m i l l a

Jag gissar på att du inte vann... =)

Himla cool hylla måste jag säga!

Hoppas ni får en mysig helg, med lussebullar eller julmarknad eller vad det kan blir. Själv har jag aldrig kollat på isdansarna, det blir nog en film här i kväll. Kanske Madagaskar 2.

Kram kram!

2008-12-06 @ 19:21:35
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Junitjej [Vinn en laptop-väska!]

Vilken fin hylla dottern har gjort!!

Nej, jag behövde heller alrig lämna in beskrivningar på slöjden.

2008-12-06 @ 19:42:38
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback