Osociala Allan

På lördag ska vi ha barnkalas för L.. Ska bli kul! :) I dag mötte vi en mamma och ett av de bjudna barnen på stan.

- VI kommer på lördag! sa mamman.

Jag fick hjärtklappning på en gång. Vaddå VI?? Har inte ens tänkt tanken att någon förälder ska vara med. Hjeeeelp! Jag är så otäckt osocial ibland. Jag skulle kunna ha 100 ungar här på kalas, bara jag slipper kallprata med föräldrarna! Jag håller tummarna på att föräldrarna lämnar sina barn. Om inte blir det sambons uppgift att roa föräldrarna. ;) (De flesta av barnen som kommer på kalaset är nya lekiskompisar, så jag känner absolut inte föräldrarna)

Sen vet jag innerst inne att OM det kommer någon förälder så kommer det gå bra, till och med för mej.. ;) Men jag håller tummarna..

Kommentarer
Postat av: JoVi

I know! Här var det sju (?) barn på storebrors kalas + våra barn o kusinen. Tre mammor stannade, jag var livrädd att fler skulle göra det hihi fast då känner jag ändå alla mammor, o dom flesta pappor ;)



I morrn ska jag kallprata på skolan...ska vara med en HEL DAG på 6-års...spännande ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback