Candid camera??

I går gick jag ut  en sväng på jobbet. Solen sken och det var så härligt! Plötsligt hör jag någon ropa "HJÄLP mej, hjälp mej!". Jag tittar åt hållet där ljudet kommer i från och där står en dam med rullator, mitt i vägbanan. Jag går mot henne, och när jag kommer närmare ser jag att hon har tappat byxorna!! ;) Hon står med byxorna nere vid fotknölarna! Jag blev väldigt full i skratt, men jag höll god min. Jag fick hjälpa henne upp med byxorna och med att spänna till skärpte lite bättre. Det kändes som om jag var med i dolda kameran. ;) Fast värst var det ju förståss för damen, tappa byxorna mitt i gatan! Stackarn! ;)

Kommentarer
Postat av: Mija

Men stackarn! (fnissar i smyg)

Postat av: Patricia

Åhh, stackars tanten!

2008-02-14 @ 21:11:03
URL: http://patricia74.blogg.se
Postat av: Åsa

Jag har oxå sett en "dolda kameran"-grej en gång.. en karl som var ute å gick på ett litet torg å ramlade rakt ner i en A-brunn.. han såg inte att locket var borta.. han bara försvann lixom.. det var som i en tecknad film typ! Å sen vill jag bara säga bamsekramen till bästa "brorsan" i världen! Kram från Jan-E ;)

2008-02-14 @ 21:44:06
Postat av: Camilla

Jag bänkar mig vid TV:n här några veckor framöver... =)
Det måste väl vara skämt, eller?
eller....? Stackars tant i så fall.
Kram och ha det bäst! Trevlig helg!

2008-02-15 @ 09:09:09
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback