Mitt i ett äventyr

I dag ska jag och småisarna ut på äventyr. Vi ska ta tåget till grannstaden och shoppa lite. Jättespännande! ;) Min ambition är att köpa vindjackor och fleecejackor från p.op. Hoppas de har det jag vill ha! Sen ska vi titta på lite vårskor och äta god mat och bara mysa. :) Lagerhause lär få ett besök iaf. I like! :)

Tonåringen är ju i fjällen, den lyckosten! Det är så tomt hemma, allra helst på kvällarna. Men hon verkar ha det jättekul! En kille de spanat in där förra året är där även i år. Vilken lycka! ;)

Här är mina nya stövlar, föresten. Lite lortiga efter en dags användning, men orka göra rent dom.. ;)

image544

Ursäkta bildkvaliteten.. Som sagt, jag är jättenöjd, speciellt med priset! *hihi*

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jättesöta! Såg supersköna ut också, bra kombo.
Kram!

Postat av: JoVi

Fina, och såg himla sköna ut! Köpte du några jackor till barnen idag? *nyfiken* Kram!

2008-02-28 @ 22:07:46
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Anna K

Vilka snygga stövlar! Jag köpte skor på mitt jobb idag. Det roliga med det var att flera av mina jobbarkompisar inte hade en aning om vilka jag valt, men ändå kunde peka ut rätt sko. Det var riktiga "Anna-skor" enligt dom. Jag kände också att jag kommer att använda dem mycket. Tyvärr var det inte rea på dem!*ler* Jag vill också till PoP!!

2008-02-29 @ 16:37:59
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: Amlon

Camilla:Tack! De är jättesköna! :)

JoVi: Tack igen! Japp, det blev jackor!

AnnaK: Vad kul att se dej här, och vad kul att du har en blogg. Den ska läsas! :) Hoppas allt är bra!

2008-03-02 @ 14:04:33
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback