Önskelista: Fjällräven

image509Anorak

Hade egentligen tänkt visa mina Odd Molly-favoriter, men jag kom på att jag hellre vill ha en anorak än en blommig klänning., eller en söt blus. ;) Thats more me., liksom.

image510Parkas

     

Jacka nummer tre vill jag ha i en annan färg men det gick inte att visa i någon annan. Även 4:an.
Sen måste ju småisarna ha varsin mini-kånken. :) Självklart hade jag en kånken när jag var liten (man är ju 70-talist. ;)). Min var röd. Den används fortfarande av min mor och far. Heja kånken! :)
image515

Allting kommer från Fjällräven

Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fina kläder Mamma Mjuk! Vi saknar dig här, 2 veckor sen nu..Vill ha dig här oftare! Du gör dig bra på grått.. ;) På tisdag får min pappa komma hem :) lovely! Simma lugnt! kram å

Postat av: Patricia

Kånken är bäst ;-) I vår skola var det ljusblå kånken som gällde. Jag komer ihåg att de "snopparna" man spänner axelremmarna med, alltid blev fransiga. Ju fransigare, desto fräckare....

2008-02-02 @ 17:20:46
URL: http://patricia74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback