Önskelista

Jag vill ha ett eget litet cafe, alt. bageri.

image539Bild från Berget

Eller en litet ställe som serverar goda mackor och pajer.

image540 Bild från
British turkey

Eller en affär med goda chokladpraliner

image541 Bild från Berget

Eller kanske en barnbokhandel!

image542 Bild från Junibackens underbara bokhandel. ♥

Eller kanske ska jag jobba med blommor?



I dag är jag så galet trött på mitt jobb att jag bara vill kräkas på det.

Jag vill göra något annat, jag MÅSTE göra något annat!

Frågan är bara vad??


 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Men darling.. gör allt i ett! Det skulle passa dig utmärkt å jag skulle kunna jobba i bokhandelsdelen för jag är oxå TRÖTT på mitt jobb å vissa jobbarkompisar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback