Yesterdays shopping

image547

Så här fina ska småisarna på berget bli fr.om nu. :) De har själva valt färger. Perfekt att L. valde rött (och inte rosa!) för då kan O. ärva det sen. :) De hade en äppelgrön jacka som jag blev väldigt förtjust i, men O. ville ha blå.

image548

O. somnade i vagnen (!!!) så L. och jag passade på att köpa lite födelsedagspresenter till honom. Bla dessa skor. Jag är alldeles säker på att han kommer älska dom! :)

 Det är maskerad på dagis nästa vecka. O. ska vara Peter Pan. Därför köpte jag ett par gröna joggingbrallor. L. valde en gul tshirt med katter på. Jättehärlig! :) De andra två tshirtarna är födelsedagspresenter till O.

 Köpte ett block till mej själv. Texten talar sitt tydliga spraåk.. ;)  Jag har en tendens att googla fram recept. Sedan skriver jag  ner dom på lösa papper. Och för det mesta kastar jag bort papperna i någon städ-iver.. Sen hittar jag varken papperen eller recepten på datorn. Det här blocket ska förhindra det. :)

image551

På Panduro hade de sportlovspyssel. L. hade nog kunnat sitta där hela dagen! :)

Sen blev det lite annat som jag inte orkar ta kort på. Bla. varsitt par Foppa-tofflor till småisarna.

En mysig dag, med mina mysiga småisar! :)

Kommentarer
Postat av: Sue Ellen

Vilken toppendag ni verkar ha haft! Kanonfina jackor! Anv.namn: Barnens ena efternamn. Lösenord: Barnens andra efternamn. Små bokstäver. Ok? ;)

2008-02-29 @ 17:25:34
Postat av: Armankristina

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback