Dagens...

..låt: Jag fattar ingenting ~ Winnerbäck
..klädsel: Just nu: gröna joggingbrallor, blå tröja, gråa raggsockor. Very nice.. ;)
..händelse: Vi har bakat bullar. :)
..njutning: Varm, nybakad bulle med kall mjölk. Att vara med mina gos-proppar
..planer: Jobba 16-21. Duscha och klä på mej lite vettigare kläder.
..saknad: Å! och Singstar! ;)
..dummaste: Att jag ska jobba i kväll, och resten av veckan. Blä!
..drog: Skulle kunna ha varit bullar, men jag nöjde mej med en.
..roligaste: Mina småisar! Finurliga ungar! ;)
..tråkigaste: Alla måsten. Att det jämt finns disk, att soppåsen jämt är ful, att det jämt är smulor på golvet osv.
..köp: Ingenting än, men jag ska handla lite på väg till jobbet.
..humör: Bara bra!
..vill ha: En massa från Village. Semester!
..måste: Tvätta och duscha. Och jobba.
..skratt: Såklart, åt mina småisar!
..jobbigaste: Släpa tvätt upp och ner. Att jag har ont i axeln.
..insikt: Man borde få dubbelt så mycket semester!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hrm... förlååååt för snön... ;)
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback