Fotboll

L. har en kompis som går på fotboll. Nu har L. visat intresse att börja på det. Självklart ska hon få göra det! Tycker det är jätteroligt att hon vill vara med! :) Min lillgumma är så stor!

Men för egen del nästan ryser jag. Jag är absolut ingen föreningsmänniska. Tycker sånt där är ren pina, att umgås och kallprata med folk som det enda man har gemensamt är att man har barn i samma ålder. Visst kan det vara trevligt i bland, men jag låter helst bli. Vad är det för fel på mej, alla andra kan ju?! Men naturligtvis kommer jag att bita i hop, och vem vet?! Jag kanske kommer trivas som fisken i vatten. Eller bollen i mål.. ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hm, känner precis igen känslan... jag tror de flesta känner lite så... Har sååå svårt att kallprata med människor jag inte känner.

K R A M!

Postat av: JoVi

Kul med fotboll! Men jag förstår dig, är precis likadan!

2008-01-18 @ 11:06:11
URL: http://joviskarameller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback