H.P-generation

Sitter och tittar på Harry Potter med min tonåring. Hon är verkligen från "Harry Potter-generationen". Första boken lästa jag för henne, sedan har hon läst alla böckerna direkt de kom ut. Nu när hon läste senaste boken var hon både nervös och sentimental. ;) Filmerna har hon såklart sett allihopa.

Jag har bara läst första boken, men jag har lyssnat på flera av de andra. Jag tycker de är lika bra som tonåringen. Min ambition är att jag ska läsa alla böckerna. När vet jag inte, men någongång..  :)

Nu väntar soffan igen. Ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag längtar tills sista boken kommer ut som CD-bok. Det är ju sjukt spännande nu! (har precis lyssnat på näst sista boken).

2008-01-26 @ 22:48:27
Postat av: Hemmamamman

Jag gillar också Harry Potter!
Köpte de första 4 böckerna när de kom ut, men sedan kom det helt av sig.
Får helt enkelt ta upp Harry Potterläsandet igen... :O)

Tilläggas bör ju att jag har två HP-glada pojkar också. Så det finns stor chans till HP-högläsning här hemma.

Postat av: Nilla

Jag har läst alla 7 böckerna!
Det har gått lätt. annars har jag svårt för att ta mig tid till att läsa nu för tiden...

2008-01-27 @ 18:14:08
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Postat av: Pippi

Harry Potter är bra! Jag läste böckerna fram till Fången från A. under första graviditeten, sedan har jag nöjt mig med filmerna... Men resterande böcker står helt klart på min vill-läsa-lista...

2008-01-28 @ 09:00:02
URL: http://langstrump.wordpress.com/
Postat av: irene

Tina fick de sista 3 böcker i serien till julklapp och till sin 10årsdag. Jag har inte läst den sista boken än..

2008-01-28 @ 16:14:56
Postat av: Amlon

Hej Irene! Vad kul att du läser här! Hur mår ni?? Kram

2008-01-29 @ 09:19:08
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback