I min lilla värld av bra musik

Finns det nåt skönare än att sätta på sej lurarna och lyssna på hög musik? Det är något jag gör alldeles för sällan. Småisarna sover och de andra spelar tv-spel. I don´t do tv-spel! Den största anledningen är att jag tror att jag skulle fastna alldeles för lätt. Och det har jag INTE tid med. ;)

Tidigare i kväll har jag och tonåringen kollat på "Linas kvällsbok". Jag tyckte om den! Vad skönt det är att inte vara tonåring längre! ;) Jag blev väldigt impad av min tonåring som kollade på den med mej, helt oberörd trots onani- och sex-scener. Jag har för mej att jag tyckte det var pinigt när Sue Ellen och JR kysstes i Dallas när mamma och pappa var med. *haha* Ändå hade (har!) vi bra och öppen kontakt. Men det är liksom andra tider nu. Jag är GLAD att vi är öppna här hemma. :)

I dag har jag jobbat. Nu är jag ledig i fyra sköna dagar. Jippie! :) Mina planer för ledigheten är att vila. Jag har jobbat ovanligt mycket nu ett tag och dras med en envis förkylning så jag behöver ta det lite lugnt. Kanske ska jag baka lite, jag längtar! Det har kommit snö ute och barnen är så lyckliga! L. har verkligen upptäckt tjusningen med skidor. I like! Så det kommer att bli ganska mycket uteliv kan jag tro. Skönt ska det bli iaf.

Nu ska jag forstäta att underhålla tv-spelarna med lite skönsång. Jag sitter som skrivit med lurar, och sjunger så jag själv hör det.. *haha* Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Är bara inne med en
0====Gott Nytt År Kram===0
Malin :-)

Postat av: JoVi

Ja jiiisus vad pinsamt sånt var! Och JR som var så rörlig när han kysstes *haha*

SKÖNT att du är ledig, njut! :) Du och min mamma verkar inte ha samma schema längre förresten *hihi*

2008-01-02 @ 23:45:18
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Camilla

Här har vi också, helt otippat, oväntat fått både massor av snö under natten och solen skiner - riktigt ljuvligt väder. Synd att man jobbar...
Ha en skön, ledig dag och njut av snön! =)
Tur att det är andra tider nu, jag vet precis hur du menar... det skulle ju vara otroligt pinsamt att titta på sånt med sina föräldrar...
Kramar!

2008-01-03 @ 10:50:42
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback