Note to myself

Näe, det borde vara förbjudet att gå upp så här tidigt. I morgon blir det tyvärr ännu tidigare. Usch! Jag blir bara mer och mer kvällsmänniska igen (Hade en tid där jag gick upp på mornarna utan probelm, men nu börjar barnen bli stora och inse det sköna med att sova "länge" på mornarna). Jag kommer ju aldrig i säng! Det straffar sej ordentligt morgonen efter och jag tänker "I kväll SKA jag lägga mej tidigt". Sure.. Därför skriver jag det här, för att jag ska komma i håg i kväll när jag nattugglar framför datorn, hur trött jag var i morse..

Ha en bra dag!!

Ps. I går var O. med i våran dagstidning, på första sidan såklart! :))

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja det är lätt att bli kvällsmänniska!
Men gå nu och lägg dig i tid ikväll!! :o))

Postat av: JoVi

Hallå där! Du måste ju avslöja varför han var på första sidan! :)

2008-01-14 @ 16:22:07
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Amlon

Cissi: Jag la mej i tid, och vaknade som en ny människa! :)

JoVi: Julgransplundring på dagis. Klart att Dans-kungen hamnade på framsidan. *hihi*

2008-01-15 @ 15:18:15
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback