Ögondoktorn

I dag har L.och jag varit till ögondoktorn. Det gick bra, synen hade inte försämrats något. Skönt! I dag hade vi en ny doktor. Jag gillade våran gamla bättre, men den här var helt ok. Han pratade om att vi kunde börja fundera på om vi ville operera ögat så L. slipper sin skelning. Det skulle ju såklart vara jätteskönt för L., inte för att hon lider av den nu. Men hon kanske kommer att göra det i framtiden. Men jag tycker också att det låter otäckt att operera hennes fina ögon. Brrr... Hon måste ju sövas då, och det är ingenting jag tycker verkar kul. L. skulle säkerligen klara av operationen utan problem, medans det var blödiga mamman de skulle få ta hand om. ;)

Nej, nu måste fortsätta med städningen. Skriver mer sedan.

Ps: När jag krachlandade efter min lilla tripp till Å. hade ingenting med min närmaste familj att göra. Det handlade inte om något bråk eller konflikt heller. Men det var en annan grej, som jag skulle vilja skriva, men som jag ändå inte vill, eller törs. Jobbiga var det, och är fortfarande, men det känns bättre nu. Tack för omtanken, allihopa! DS

Kommentarer
Postat av: Camilla

Uuusch, det låter verkligen inte skoj att operera ögonen... men de är ju proffs, så det kommer att gå superbra. Själv skulle jag vilja operera bort min närsynthet, men är för feg...
K R A M och trevlig helg! Hoppas det ordnar sig med den där grejen som hände, jag har ingen aaaning och kan inte gissa mig till det - men som sagt, hoppas det löser sig.

Postat av: JoVi

Lillgumman då! Vilken modig, cool tjej du verkar ha. Förstår att det skulle kännas nervöst med operation.

KRAM till er alla idag!

2008-01-25 @ 10:56:57
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Amlon

Camilla: Visst låter det läskigt! Men som du skriver, de är ju proffs! Kram och trevlig helg själv!

JoVi: Hon är både cool och modig. I det här fallet är dock mamman inte så cool och modig.. KRAM!

2008-01-25 @ 13:56:37
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Mija

Vi är också uppe på ögon rätt ofta.. Lillan har problem med ena ögat.. Sist fick vi en skum sköterska.. Hon var så långsam och seg så att klockorna stannade. ;) *skrattar* Jag fick nästan ta över hela undersökningen...
ha ha..

Ha det gott!

2008-01-27 @ 14:59:21
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Patrikmolly

Nice site, keep up the good work!

2008-08-25 @ 14:51:48
URL: http://patrikmolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback