Olikheter och likheter

I dag vi meddelande av min bror som semestrar i Thailand. Det innehöll ord som : badar, solar, varmt, skönt, dyker, randiga fiskar, thaimat osv. Ja, ni fattar! Skulle jag skicka ett skulle de innehålla ord som : vinter, snöslask, mörker, våta vantar och kläder, regn, jobbhelg, och falukorv. ;) Ytterligheter!

Fast trots allt så trivs jag rätt bra i snöslasket. Men jag skulle inte tacka nej till att få vara i solen istället! :) Fick lov att trösta mej med lite glass, fastän jag håller igen på sockret. Men lite roligt måste man ju ha. Tänkte bättre på mina vader lite.. ;) Intressant att fler ha samma problem. Man undrar ju vem stövlarna är gjorda för. Antagligen för sånna som har samma långa, slanka ben som min tonårsdotter. Som hon, som ni förstår inte har ärvt av mej.. :) Men jag lever på hoppet!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Cissi

När jag hör någon berätta om sin solsemester när jag har ösregn brukar jag tänka: Jag slipper ju sand mellan tårna, mygg, solexem med mera! :o)
Nä tacka vet jag gummistövlar!
Hoppas du får en skön helg!
Kramar

Postat av: Amlon

Cissi: Positivt tänkande! ;))

2008-01-15 @ 15:22:23
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Gustavmona

really good site!!

2009-02-12 @ 10:39:43
URL: http://gustavmona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback