Min nedräkning börjar nu

Om  ca 5 timmar har jag semester! ♥ Nu på morgonen kommer jag möta sådan som kommer tillbaka efter att ha haft sin semester. Jag behöver bara lämna min rapport och sedan är jag FRI! Och de får stanna kvar och jobba. *hihi* Fuderar om jag ska ta en 5:te semestervecka också. L. ska ju skolas in i f-klassen då, och då kan det ju var skönt att var ledig. Jag är pirrig över det. Hon är ju så liten och försiktig, min lillsnurpa! ♥♥♥

I natt är det lugnt på jobbet. Skönt. Jag har just suttit och läst om min favoritgubbe, Leif GW Persson. Det visade sej att A, som jag jobbar med, är lika förtjust i honom som jag är! :) I sommar ska jag läsa hans blogg på kvällarna. Hans och Markus Birros!

De flesta av mina bloggkompisar har bloggsemester, så blogglivet känns lite tomt och inspirationslöst just nu. Saknar er! :) Jag har också lite bloggsemester, kan man säga.

Näe, nu ska jag okynnessurfa lite. Och räkna ner! Snart semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback