God morgon

Första natten gjord. Nästan iaf. Med tanke på att jag inte sovit på c:a 24 timmar känner jag mej riktigt pigg. Men det ska bli skööönt att gå hem och krypa ner i sängen. Hoppas att jag kan sova i några timmar. Sedan ska jag hämta småisarna på dagis. Det är sista dagisdagen EVER för L. Det känns lite ledsamt. Tur att O. ska gå på dagis i två år till, så slipper det bli så känsloladdat idag. ;) L. har valt varsin mugg till fröknarna och en bok till dagis som avskedspresent.

Vad synd att det gick så uselt för Sverige i går. Jag tittade inte, men lyssnade på radion när jag kunde. Det verkar ju som Sverige var riktigt dåliga. Trots att Zlatans knä höll. Kan inte låta bli att bli lite sur på dessa spelare med deras superduperlöner som ändå inte ens klarar av att ta sej till kvartsfinal.  JA, jag är sur! ;)

Nej, nu ska jag göra lite nytta. Ha en bra dag, allihopa! Speciellt JoVi på sin första semesterdag! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fotbollen suger... men de var verkligen inte bättre än så och var inte värda att vinna. Fattar inte varför ingenting verkade fungera i går...

Kul att du provade chokladen! =)

Kram och ha en fin dag (även om du nog sover ju). Jag är ledig inför midsommarjobb.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback