My personality

Gjorde ett test på den här sidan. Hittade dit via Nilla.

Read it and weep. Känner ni igen mej? ;)

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.


Kärriärer som skulle kunna passa dig:

Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, SYO-konsulenter, journalister, religionslärare.

Extraversion: Uppmärksamhet främst riktad mot yttervärldens människor och ting. Introversion: Uppmärksamheten främst riktad mot den egna inre världens idéer och intryck.
Extraversion: Uppmärksamhet främst riktad mot yttervärldens människor och ting. Introversion: Uppmärksamheten främst riktad mot den egna inre världens idéer och intryck.
Sinnesförnimmelse: Tar in informationen via de fem sinnena och ser det befintliga. Intuition: Tar in information via det 'sjätte sinnet' och ser det möjliga.
Sinnesförnimmelse: Tar in informationen via de fem sinnena och ser det befintliga. Intuition: Tar in information via det 'sjätte sinnet' och ser det möjliga.
Tanke: Fattar beslut grundade på logik och objektivitet. Känsla: Fattar beslut grundade på personlig värdeskala.
Tanke: Fattar beslut grundade på logik och objektivitet. Känsla: Fattar beslut grundade på personlig värdeskala.
Bedömning: Föredrar att leva på ett planerat och organiserat sätt. Perception: Föredrar att leva på flexibelt och spontant sätt.
Bedömning: Föredrar att leva på ett planerat och organiserat sätt. Perception: Föredrar att leva på flexibelt och spontant sätt.

Hmm.. jag tror att jag har gjort det här testet förut. Hursomhelst så stämmer det ganska bra in på mej. Jag är en känslomänniska som går mycket på min intuition. Man kanske ska slå till och bli artist? Eller fritidspolitiker? ;)



The fritidspolitiker. :) Hoppas ni inser att det var första och sista gången jag poserar i min blogg. ;) Hej stök-hallen!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Kul! Vad somrig du såg ut, som syrenerna! :)



Jag testar mig!

Postat av: JoVi

Ha en riktigt mysig midsommar!



KRAM!

2008-06-20 @ 08:31:01
URL: http://joviskarameller.blogg.se/
Postat av: Nergårds-Emma

Roligt att se en skymt av dig i alla fall :-) Önskar dig en trevlig midsommar! Kram!

2008-06-20 @ 10:13:06
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback