Några bilder från en vanlig dag.. ;)



Först gick vi till frissan. L. klippte sej. Sötnos! Fick lov att måla på bilden lite.. Stök-VM! ;)



Sen gick vi och köpte lite nytt till dagisavslutningen i morgon. Barnen bestämde att de ville matcha varandra! :) Till det blir det vita leggins för L. och jeansshorts till O.
 Kom på att tonåringens examenskläder också matchade! Kläderna såg inte riktigt kloka ut på bilden, men de ÄR jättefina! :)

 Även mamman matchar idag. ;)
 Sen bäddade jag rent. Vitt och fräscht! Men mangla lakan är inte min grej, som synes.. ;)
 Jag älskar örngott och sånt med monogram. :) Här har jag ärvt av mormor ♥ Först bokstaven stämmer, andra bokstaven stämmer om jag skulle gifta mej. Men NEJ, det ska jag inte! :)
 Jag brände mej i går. Långärmad tröja blev det för mej idag..
 7 sorters blommor. ♥ L. älskar att plocka blommor, jag med för den delen.
 Laxgryta blev det till kvällis idag. Gott var det!
 Plock i hallen, som vanligt.. Här är våran lilla skohylla. Vi har en ännu större också. Alltid överfulla. Förut var det mitt fel, men nu har jag mött min överman.. ;) 7 av skorna på bilden är tonåringens.. ;)

 Där kommer föresten tonåringen, i ännu ett par skor.. *haha*
 Småisarna hoppade över Bompa idag. De ville leka i stället! ♥

Ja, se det var en spännande dag.. ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men fanken oxå.. jag som vill gå på bröllop i LA ;) Kan ni inte gänga er för MIN skull då.. haha Eller tänk på all hög- OCH låghöjdsträning som ingår.. asg

2008-06-09 @ 22:31:07
Postat av: Åsa

Men fanken oxå.. jag som vill gå på bröllop i LA ;) Kan ni inte gänga er för MIN skull då.. haha Eller tänk på all hög- OCH låghöjdsträning som ingår.. asg

2008-06-09 @ 22:32:24
Postat av: Amlon

Näe, du får allt gänga dej för min skull! ;)))

2008-06-10 @ 08:15:34
Postat av: Camilla

Kul att få hänga med på din dag i bilder. :)

Jättefina kläder ni hittat. Det där med skohyllan i hallen känner jag igen. Vi har 8 st "bås" i våran och det räcker aldrig till, det står ständigt skor och trängs bredvid... suck!

I-landsproblem...

Kjam! Ha en fin avslutningsdag!

Postat av: JoVi

Testar att skicka en kommentar i dag istället eftersom det inte funkade i går.



Testing testing :)

2008-06-10 @ 20:32:41
Postat av: Amlon

Camilla: Tack! Bra att fler har sånna där i-landsproblem! hihi Kram!

2008-06-13 @ 09:47:44
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback