Sommarkänsla

I dag blir det lite musik i bloggen. Midsommaraftonen var bra, men vädret sög. Vi skulle på midsommardans men halvvägs dit öppnade sej himlen, och det började ösregna. Vi blev dyblöta innan vi hann ta skydd. Så det var bara att gå hem. När vi kom hem var vi så blöta. L.s leggings var fortfarande blöta nu på morgonen, då fattar ni.. :) Jag firade midsommar i lammullströja.

I dag ska vi hem till mormor och morfar och grilla grillspett. I like! Vädret suger i dag med. Uppehåll, men gråkallt. Herregud! Thank god att jag inte har semester än.

Lite sommarkänsla:
 
Tillägnad min älsklings-Å! :)




*hahaha*

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tror det bara är vi här vid kusten som har solsken, vi hade fint både i går och i dag. Annars brukar det ju ofta vara iskallt och regna på midsommarafton även här.

Ha en fortsatt fin helg! Gott med grillspett. =)

Kuliga klipp, bra låt och negerbollarna från Sunes sommar... ha ha ha ha.... =)

Postat av: Åsa

Tack för låten darlo´! Tror att det är min sommarlåt i år faktiskt :) Kom snart till mig!

2008-06-21 @ 18:35:19
Postat av: JoVi

Här blev det fint och soligt precis när vi kom fram till firandet igår, fast då orkade inte lillasyster med eftersom hon höll på att bli sjuk, så hon o jag åkte hem ganska fort. I dag var vi ute på en ö och hade skattjakt. Då började det regna. Så vi tog båten och åkte hemåt, då började det HAGLA så det nästan gjorde ont. Vi var dyblöta när vi kom tillbaka till stugan, fast det var lite kul iaf :))



Kramis

2008-06-21 @ 22:01:19
Postat av: Amlon

Camilla: Vad skönt det lät med solsken! Kram till dej! ♥



Åsa: Kommer snaaaart!



JoVi: Vad mysigt ni har det! Trots regn o hagel! ;)

2008-06-23 @ 18:50:41
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback