S♥O♥M♥M♥A♥R♥L♥O♥V



..och g♥r♥a♥t♥t♥i♥s till rara, gulliga F!

Kommentarer
Postat av: Anna

Här är det skolavslutning på fredag! Fina kläder dina barn fått och vad fin L var i håret! Här tampas vi varje kväll med M:s långa hår. Hon gråter, men numera sticker hon inte iväg när vi borstar. Hon vet att vi klipper av det då. Grymma föräldrar!:)

Kram

Postat av: JoVi

Sötis-L, vad fin hon blev! Det var dock länge sedan jag såg dina barn "på riktigt" ;)



Fina kläder, vad mysigt med avslutning och avslutningskläder! Och sommarlov sen, vilket underbart ord! :)



Härlig tårta, mums! Grattis till F, stora tjejen...



Kram och ha en mysig helg! :)



2008-06-12 @ 10:25:20
URL: http://joviskarameller.blogg.se/
Postat av: Camilla

Mmmm vilken tårta! Finns det något kvar?

Det verkar bara vara du som har bra musiksmak av mina bloggbesökare, Coldplay är såå bra ju! Nya skivan kom i dag och den var helt okej. Det låter mycket gamla U2 om en del låtar tyckte jag.

Kram!

2008-06-12 @ 21:13:23
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Amlon

Anna: Hemma hos oss gäller det uppsatt hår, eller en kortare frisyr. ;) L. gillar inte att ha uppsatt så då vill hon ha den där frisyren. ;) Hoppas ni får en fin examen idag! Kram



JoVi: Ja, det var längesedan! Jag mailar några kort någon dag! :) Kram ♥



Camilla: Näe, ingen tårta kvar! I våran familj räcker inte en tårta längre! ;)) Kul med en ny skiva! Kram på dej!

2008-06-13 @ 09:46:27
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback