Suger energin ur mej

Det finns en människa i mitt liv som gång på gång försätter sej själv i knepiga, dumma situationer. Jag försöker finnas där och hjälpa, men nu känner jag att jag inte orkar längre. Min gräns är nådd sedan länge, men jag har bitit i hop och försökt hjälpa. Det här är en riktig energitjuv för mej. Jag vill vara en god medmänniska, men samtidigt inte gå under själv liksom. Känner mej som en usel människa, men jag klarar inte av att vara ett stöd längre. Det går inte längre!

Jag kan finnas där, men inte som förut. Det går inte!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hm... undrar om vi inte alla har såna människor ibland oss. Jag har också en och det är precis samma känsla. Drygt då man måste umgås ändå...

Men du, stick iväg med tonåringen på "Brudens bäste man" och njut i 2 timmar. Filmen var ingen höjdare, men Dempsey, New York och Skottland gjorde att det ändå blev en fin upplevelse.

Kram och hoppas du får en mysig helg!

Postat av: Mija

Åh, gud va jag känner igen det där.

Man VILL så mycket men till sist känner man att man DRUNKNAR själv i sin strävan att LYFTA nån annan..



Det är ett tufft uppvaknande när man inser att man måste säga stopp, men med tiden växer ni båda. Tro mig, been there...



:) Kram

2008-06-16 @ 13:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback