Rofylld

I går var vi på utflykt med mormor. Morfar var hemma och lagade punka. ;)  Vi åkte till en mysig park med trägårdscafe, liten butik och växthus. Älskar det där stället. Det är ett sånt ställe jag borde jobba på, med goda kakor, söta små kaffekoppar, fina växter, mysiga omgivningar, fina saker osv. osv. Inte gnessa runt som en galning och känna sej otillräcklig, som jag gör ibland på jobbet.. För att citera min husgud, LW:

jag tror jag drömde om ett liv
bara utan korridorer
utan korridorer
skulle jag bli lycklig

Barnen trivdes och sprang runt. T.om tonåringen följde med och verkade trivas. :) Jag älskar sånna där ställen som man blir alldeles rofylld av. ♥ Energin fylls på och lugnet sprider sej i kroppen. ♥ Tyvärr glömde jag kameran.. Men vi ska snart dit igen, så då ska jag ta lite kort.

På kvällen tittade jag och tonåringen på film. Vi såg på "Förtrollad". Jag tyckte om den filmen jättemycket. Den var annorlunda och mysig. Sen var ju McDreamy med också.


Jag blev _nästan_ lite romantisk när jag såg den. Det kanske bor en liten romantiker långt inne i cynikern, trots allt. ;))

 ♥


Sen körde vi Leila bakar-maraton. :) We ♥ Leila!

I går var det en riktigt bra dag! ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

Mmm, han är sååå snygg ju! Har också sett den filmen. ♥

Låter mysigt både med cafébesök och egen Leila-bakning.

Kram!

Postat av: Ludith

kolla in min blogg! Jag länkar till dig i 4 dagar om du gissar rätt!

2008-06-16 @ 14:21:21
URL: http://baralollouw.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tjingeling! Tänke höra om du vill vara med å beställa childhood-armband..? gå in på childhood.org för att kolla! Jag fixar isåfall :) å så kommer du hit snarast, det är en order! kram!!

2008-06-16 @ 22:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback