Blå måndag

..på en tisdag. Hann inte i går. Nilla har färg-vecka.(http://tankebubblor.blogg.se) Gå in och kika för mer info. Här är mitt bidrag:

image566

En glaskula som jag ärvt av min älskade mormor. Tyckte den var så fin när jag var liten, och gör fortfarande. Det är en sk. brevpress.

Sen när jag kom till jobbet möttes jag av något blått när jag öppnade skåpet. Det fick jag ju lov att föreviga.. Mina arbetskläder, prydligt i hopvikta.. ;)

image567

Idag är det vit tisdag. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Blått var det här! Glas är så härligt material.
Kul att du är med i färgveckan!

Postat av: Camilla

Här är också vitt, vitt, vitt... Blä! :(
Kram och ha en fin tisdag! Jag är ledig i dag! :)

2008-03-18 @ 10:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback